Welkom op

Vrije Basisschool Sint-Jozef

Welkomtekst

Welkom bij Velle Basisschool, waar we samen leren, groeien en bloeien!

Met passie en inzet staat ons schoolteam dag in dag uit klaar voor alle leerlingen. En daar zijn we trots op.

Wij zijn een warme, katholieke basisschool gelegen in het hart van een prachtig dorp. Onze school staat bekend om haar betrokken en enthousiaste leerkrachten die elke dag met liefde en toewijding werken aan de ontwikkeling van uw kind. Bij ons staat persoonlijke aandacht centraal en streven we ernaar om een veilige en stimulerende omgeving te creëren waar elk kind zich thuis voelt en zijn of haar talenten kan ontplooien.

Met een breed aanbod aan activiteiten, zowel binnen als buiten de klas, zorgen we ervoor dat leren bij ons een boeiende en verrijkende ervaring is. We hechten veel waarde aan samenwerking met ouders en de lokale gemeenschap om samen te bouwen aan een sterke en hechte schoolfamilie.